50 روش فوق العاده برای سئو قسمت اول

50 روش برتر برای سئوی محتوای سایت
نام نویسنده : امیر اکبری 3178 بازدید تاریخ انتشار : 97/03/17 دسته : سئو
آنچه شما در صفحه اول خواندید : در این پست به 50 روش فوق العاده برای سئو جستجوگر ها که باعث رشد و تحرک سایت شما می شوند می پردازیم که این مقاله معتبر بوده و از بلاگ الکسا برای شما کاربران ترجمه شده است پس این مطلب را از دست ندهید بهینه‌سازی موتور جستجو تنها یک تکلیف یا استراتژی نیست که ...

در این پست به 50 روش فوق العاده برای سئو جستجوگر ها که باعث رشد و تحرک سایت شما می شوند می پردازیم که این مقاله معتبر بوده و از بلاگ الکسا برای شما کاربران ترجمه شده است پس این مطلب را از دست ندهید

بهینه‌سازی موتور جستجو تنها یک تکلیف یا استراتژی نیست که برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می‌دهید. یک طرح بهینه‌سازی موثر ترکیبی از بهترین روش‌ها برای سئو است که برای کمک به وب سایت برای کسب قدرت در SERPs گردهم می‌آیند.

Serp چیست؟

SERP مخفف عبارت Search Engine Results Page می باشد که نتایج جستجوی یک کلمه خاص در رابطه با سایت شما را شامل میشود و اشاره به این دارد که هنگامی که ما یک کلمه کلیدی را در موتورهای جستجو سرچ میکنیم ممکن است چندین وب با آن کلمه کلیدی نمایش داده شود
اگر می‌خواهید رتبه وب سایت خود را افزایش دهید، به افراد بیشتری کمک کنید تا نام تجاری تان را از طریق جستجو پیدا کنند و قدرت دیجیتالی شما را افزایش دهند ، شما باید از بهترین تجارب برای سئو استفاده کنید. در اینجا لیستی جامع از استراتژی‌هایی که باید بر روی آن تمرکز کنید آورده شده‌ است.

چک لیست بهترین روشهای سئو

کلید واژه ها (کلمات کلیدی)

برای پیدا کردن کلمه کلیدی هایتان تحقیقتان را آغاز کنید این تحقیق باعث می شود که بینش و اطلاعاتی از جستجوهای مخاطبان بدست بیاورید و کلمات کلیدی کشف کنید که قادر به رتبه‌بندی آن‌ها هستید
و برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای وب سایت خود، استفاده از ابزار کلیدواژه یاب الکسا (Keyword Difficulty) را جهت به دست آوردن بینش در مورد محبوبیت واژه ها را پیشنهاد می کنیم (البته ابزار ها و روش های دیگری هم موجود هستند اما اگر می توانید اکانت الکسا را تهیه کنید حتما این ابزار را از دست ندهید ، همانطور که گفته شد این ابزار نیاز داره تا سطح دسترسی حرفه ای الکسا را خریداری کنید این ابزار رایگان نیست)

یک کلید واژه اولیه را در هر صفحه وب سایت خود تعیین کنید

کلمه کلیدی هایی که می خواهید هدف قرار دهید را پیدا کنید و هر عبارت را به صفحه ای اختصاص دهید، هنگامی که شما تصمیم می گیرید کدام کلمات کلیدی را با کدام صفحات در می آورید، این صفحات را برای این شرایط بهینه کنید با استفاده از عوامل جستجوگر صفحه ای که در این پست شرح داده شده است

کلمه کلیدی اصلی را به چندین صفحه در وب سایت خود اختصاص ندهید

کلید واژه را برای بیش از یک صفحه یا پست در سایت خود هدف قرار دهید. استفاده از کلید واژه در بیش از یک صفحه می‌تواند به نابودی کلیدواژه ها منجر شود ، که می‌تواند تاثیر منفی بر توانایی شما در رتبه‌بندی در جستجو داشته باشد.

از کلید واژه اصلی (کلید واژه کنونی) در عنوان صفحه استفاده کنید یا در صورت امکان کلید واژه را تا جایی که ممکن است به قسمت جلویی عنوان قرار دهید.از کلید واژه اولیه در نشانی اینترنتی (URL) صفحه استفاده کنید ، یک ساختار نشانی اینترنتی بهتر عمل می‌کند که کاراکترهای آن ها کمتر از 128 کاراکتر باشند
از کلید واژه اولیه در بند اول استفاده کنید با این کار به خزنده ها کمک می کنید بهتر مطلب شما بخوانند

از کلمه کلیدی اولیه در حداقل یک زیرمجموعه استفاده کنید

این تکنیک یکی از ساده ترین روش های سئو هست چون که محتوا در مرحله اول باید اطلاعات مربوط به کلمه کلیدی را به اشتراک بگذارد و این کار را به صورت طبیعی انجام می دهد.

از کلمه کلیدی اصلی در عنوان متا استفاده کنید

عناوین Meta سرفصلهایی هستند که با نتایج در یک صفحه جستجو ظاهر می شوند. کلید واژه اصلی را در عنوان وارد کنید به خاطر اینکه به خزنده ها کمک می کند صفحه را درک کند، اما مهمتر از آن این است که به کاربران کمک می کند نتایج مربوطه را در (نتایج) SERPs پیدا کنند. عنوان خود را تا 65 حرف یا کمتر نگه دارید تا عنوان کامل در نتایج نمایش داده شود. همچنین، عبارت اولیه به عنوان نزدیک به جلوی عنوان ممکن است برای کمک به توجه بیشتر توجه کنید.
متا تایتل

کلمه کلیدی هدف را در متا توصیف قرار دهید

توضیحات متا هم در نتایج نمایش داده می شوند برای همین سعی کنید کلمه کلیدی که هدفتان هست را در آغاز های توضیحات متا قرار بدهید
از کلمه کلیدی اصلی در تگ تصویری استفاده کنید
هنگامی که شما رسانه را در یک صفحه قرار می دهید، نشان می دهید که تصویر با موضوع شما و کلمه کلیدی شما مرتبط است . این اطلاعات را برای جستجوی خزنده ها در مورد صفحه ارسال می کند

مهم بودن alt در سئو

از کلید واژه کانونی در تمام متن استفاده کنید

همان طور که محتوای خود را می‌نویسید، به طور طبیعی از کلید واژه اولیه در کل محتوا استفاده کنید.این یکی از بهترین روش‌ها برای سئو است.
کلمات کلیدی ثانویه را به هر صفحه در وب سایت خود اختصاص دهید
کاوشگرهای جستجو از محتوای اطراف کلمات کلیدی خود برای کمک به درک صفحه استفاده می کنند. با استفاده از کلمات کلیدی ثانوی می توانید آنها را در مورد صفحه خود اضافه کنید. کلمات کلیدی ثانویه عبارتند از واژه های نزدیک به کلمه کلیدی اصلی شما.

استفاده از کلمات کلیدی ثانویه حداقل یک‌بار در صفحه

هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کردید، از هر کلمه یکبار در صفحه استفاده کنید تا سیگنال های متن اضافی را برای جستجوی خزنده ها ارسال کنید.

محتوای سایت

محتوای سطحی منتشر نکنید!
هیچ کلمه جادویی برای مطلبی که می خواهید برای سئوی محتوا بنویسید وجود ندارد اما روش ها و قوانین و تجاربی وجود دارد که شاه کلید محتوا نویسی است به طور مثال همیشه باید حداقل 300 کلمه بنویسید حتی اگر از قبل موضوع کاملا مشخص شده باشد محتوای بیشتری هم می توانید بنویسید چرا که اغلب نمی‌تواند تنها با ۳۰۰ کلمه انجام شود.پس به همان اندازه که نیاز دارید سوژه خود را کاملا تحت پوشش قرار دهید ، بنویسید.

نوشتن محتوای با کیفیت بالا و با ارزش بالا

سعی کنید محتوای با کیفیت بالا و همیشه سبز تولید کنید که به خوبی نوشته شده باشد چرا که بسیار مفید و ارزشمند است

به طور منظم محتوا را منتشر و بازخوانی کنید

محتوای جدید به طور منظم منتشر کنید و همچنین صفحات قدیمی در سایت را بروزرسانی کنید اطمینان حاصل کنید که تمام محتوای شما به بهترین شکل نوشته شده اند

صفحه تکراری نسازید

محتوای کوپی که نمونه آن در صفحه ای دیگر شما وجود دارد باعث می شود موتور های جستجو متوجه شوند و در رتبه بندی که می دهند به شما نمره منفی بدهند

مطالب را از وب سایت دیگری سرقت نکنید

هرگز محتوای وب سایت ها را در سایت خود قرار ندهید . این یک عمل ضعیف و غیراخلاقی است و می‌تواند منجر به جرایم جستجو شود. برای سئو محتوای جدید و معتبر تولید کنید ، البته درست است که دقیقا نباید متن را از سایت دیگه ای کوپی و در سایت خود قرار دهید اما می توانید مطالب چندین سایت را بخوانید و چکیده و آنچه شما برداشت کرده اید را خود یکبار از صفر در سایت خود بنویسید حال کار شما هم درست است و هم اخلاقی و هم یک محتوای بسیار مفید و جامع تر تولید کرده اید

استفاده از برچسب‌های استاندارد روی محتوا

اگر لازم است مطالبی را منتشر کنید که در حال حاضر در صفحه وب دیگری منتشر شده‌است ( چه در سایت شما باشد و چه سایت دیگری )، از یک برچسب canonical استفاده کنید که به ابزارهای جستجو برای نادیده گرفتن محتوای کپی اشاره می‌کند. این که به سئو شما اعتبار نمی دهد اما باعث می شود که به شما کمک کند تا از جرایم محتوای کپی اجتناب کنید.

برچسب های تگ متا و توضیحات متا را منتشر نکنید

در صفحه های کوپی هم ، شما نمی‌خواهید متا توضیحات تکراری را منتشر کنید. عناوین و توصیفات منحصر به فرد برای هر صفحه در سایت خود بنویسید. همچنین، مشخصات زیر ۳۲۰ کاراکتر را نگه دارید و از نویسه‌های خاص استفاده نکنید تا مطمئن شوید که کل توضیحات شما به درستی در SERPs نشان داده خواهد شد.

تصاویر و گرافیک را در صفحات خود قرار دهید

خزنده های جستجو به دنبال بهترین اطلاعات برای نمایش نتایج هستند آن ها اغلب محتوا همراه با گرافیک و تصویر را به عنوان منبع بهتر می شناسند بنابراین این رده بندی را بالاتر می برد بنابراین از رسانه های غنی مانند تصاویر ، گرافیک ، ویدیو حتما در صفحات خود استفاده کنید

نام مناسب برای تصاویر برای سئو بهتر

زمانی که تصاویر را به صفحات خود اضافه می‌کنید ، به نام فایل توجه کنید. از نام‌های فایل کوتاهی که تصویر را توصیف می‌کنند استفاده کنید و کلید واژه اولیه را در نام فایل نیز ذکر کنید. این یکی از بهترین روش‌ها برای سئو است ، چون سیگنال‌های پاداش را برای موتورهای جستجو ارسال می‌کند.

همچنین می توانید مطالعه کنید :
50 روش فوق العاده برای سئو قسمت دوم