
گروه فیس بوک برای بازاریابی چیست
فیس بوک یک شبکه اجتماعی عالی هست که در اکثر مطالب و موضوعات گروه هایی به فعالیت می پردازد که حرف هایی برای گفتن دارند ، در این مطلب می خواهیم به 9 گروه فیس بوک برای بازاریابی بپردازیم. گروه بازاریابی فیس بوک یک منبع عالی از دانش و توصیه های علمی برای متخصصان بازار یابی فراهم می کنند و شما می توانید با مطالب آن خود را بروز و مطالب جدید را یاد بگیرید
چرا باید در گروه بازاریابی فیس بوک هم عضو شویم
در اکثر شبکه های اجتماعی و گروه ها و انجمن ها افراد متخصصی هستند که می توانید با اطلاعاتی که به شما می دهند دانش خود را بروزرسانی کنید و بر اطلاعاتتان اضافه کنید اما در کنار همه این گروها و … فیس بوک به عنوان یک شبکه اجتماعی فعال و محبوب جهانی هر روزه متخصصان زیادی وارد آن می شوند و اطلاعات زیادی در آن منتشر می شود که می تواند خود یک منبع مناسب برای یادگیری و یک منبع عالی برای رفع سوالات شما باشد چرا که فضایی که فیس بوک فراهم کرده این حس به اشتراک گذاشتن و گفت و گو را دارد ، به این دلیل برای کسب دانش و پرس و جو با کاربران دیگر باید در گروهای مورد نیازمان از جمله گروه بازاریابی فیس بوک عضو شویم
اما سوال اینجاست ، آیا شما تا حالا به یکی از این گروها ملحق شده اید یا خیر ، اگر خیر پس به این مطلب خوش آمدید ، ما 9 گروه فیس بوک بازاریابی را به شما معرفی می کنیم ، البته تعداد گروهای بازاریابی فیس بوک بیشتر از 9 تا هست اما در خیلی ها فعالیت توسط اعضا انجام نمی شود ، برای این پست بیش از 50 گروه مورد برسی قرار گرفته اند و این 9 سایت گلچین شده و برای شما قرار داده شده است
1- گروه پرسش و پاسخ بازاریابی دیجیتال
به گروه بازاریابی پرسش و پاسخ بازاریابی دیجیتال بپیوندید
اعضا : ۴۵٬۲۵۱ نفر
مالک : Sorav Jain
وضعیت عضویت : بسته شده است
موضوعات: بازاریابی، کارآفرینی، بازاریابی محتوا، وبلاگ نویسی
این گروه به بازاریابان دیجیتال، صاحبان کسبوکار و دانش آموزان کمک میکند تا دانش و تجربه خود را به اشتراک بگذارند و از دانش دیگران برای بالا بردن آگاهی استفاده کنند.
مالکان مساله بازاریابی دیجیتال و پاسخها هر پنجشنبه یک رویداد به نام GuruCoolThursday را در برنامه خود دارند ، که در طول این سوال ، یک عضو گروه افکار خود را در یک موضوع بازاریابی دیجیتالی خاص به اشتراک می گذارد و متخصصین به آن ها پاسخ می دهند ، در حال حاضر بیش از 30 متخصص در آن وجود دارد ، جلسات و مسابقات زنده هم در این گروه انجام می شود که این عالیه
Sorav Jain کیست
Sorav Jain کارآفرین، بازاریاب دیجیتال و متخصص رسانه های اجتماعی، مشاور، مربی، نویسنده و سخنران است. او در سن 17 سالگی به عنوان مدیر اجرایی جستجوگر اینترنتی فعالیت بازاریابی دیجیتال خود را آغاز کرده و اکنون حدود ده سال تجربه صنعت را تجربه کرده است. در سال 2011، Sorav echoVME، آژانس بازاریابی دیجیتال توسط سازمان CMO آسیا به عنوان “بهترین رسانه اجتماعی آژانس 2013” شناخته شد.
2- گروه مرکز بازاریابی دیجیتال
به گروه مرکز بازاریابی بازاریابی دیجیتال بپیوندید
اعضا : ۳۷٬۴۴۲ نفر
مالک : Prateek Shah
وضعیت عضویت : عمومی
موضوعات: کارآفرینی، بازاریابی، CRO، هک رشد
این گروه در ابتدا به عنوان یک صفحه برای انتشار مقالات آنلاین بازاریابی دیجیتال شروع به کار کرد و بعد از آن به انجمن آنلاین تبدیل شدبرای یک صنعت رو به رشد مانند بازاریابی دیجیتال نیاز به جمع آوری دانش و اطلاعات افراد دیگر بسیار ضروری است ، در این گروه می توانید با یک دیگر یاد بگیرید ! به اشتراک بگذارید ! و رشد کنید !
یک مزیت دیگری که این گروه دارد این است که این گروه هرزنامه ای ندارد و تمام تبلیغات ناخواسته ، پیام های اسپم و …. به سرعت توسط مدیران گروه برسی و حذف می شوند
در این گروه هیچ رهبری وجود ندارد ، هر فرد تلاش می کند تا به افراد دیگر کمک کند تا به این ترتیب کمک کنند که همچنان انجمن یک شبکه باز باقی بماند.
Prateek Shah کیست
prateek پیش از انتقال به نقش روابط عمومی و تبدیل شدن به یکی از بازاریابان دیجیتالی پیشرو در آسیا ، فعالیت خود را از مهندس به بانک دار شروع کرد . از سال ۲۰۱۶ تمرکز او برای ساخت Defynd دیجیتال در یک مرکز یادگیری دیجیتال جهانی بودهاست. او به طور مرتب برای صحبت در کنفرانسهای مختلف دعوت میشود و اغلب تمرین های بازاریابی دیجیتال حرفهای و کارگاههایی با شرکایی نظیر گوگل هند ، CII ، Intracen ، BCG ( گروه مشاوره بوستون ) و مهندسین دانش انگلستان برگزار میکند .
3- گروه استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای کارآفرینان
به گروه استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای کارآفرینان بپیوندید
اعضا: 21،592 نفر
مالک: Hernan Vazquez
وضعیت عضویت: بسته شده است
موضوعات: کارآفرینی، بازاریابی، CRO، هک رشد
Hernan Vazquez این گروه را برای ایجاد یک مکان برای بازاریابان و کارآفرینان دیجیتال ایجاد کرد تا ایدهها، ابزارها، معاملات و همچنین پرورش یک جامعه از افراد دارای ذهنیت را به اشتراک بگذارند. اکنون این رقم بیش از 2.500 نفر است. در این گروه میتوانید در مورد آگهی های فیس بوک، فروش funnels، بازاریابی ایمیلی،copywriting و هر چیزی که به شما کمک میکند کسبوکار آنلاین تان را گسترش دهید، یاد بگیرید.
آنها هفتگی رویدادهای AMA / Q & A زنده را انجام می دهند و اخیرا مجموعه ای از مصاحبه هایی را با افراد درون گروه انجام داده اند. یکی از انگیزه ها و پاسخ ها در اینجا، و همچنین ابزار و معاملات مختلف برای اعضای گروه و اخبار مربوط به صنعت بازاریابی دیجیتال پیدا خواهد شد.
Hernan Vazquez کیست
هرنان یک بازاریاب دیجیتال و متخصص رشد کسب و کار، سرمایهگذار و کارآفرین است. او یک متخصص تبلیغات فیس بوک است که به کارآفرینان در رشد درآمد کمک میکند . هرنان تجربه شخصی در صنایع مختلف از جمله بازاریابی اینترنت، seo ، محصولات اطلاعات ، مشاوره ، طراحی ، فناوری اطلاعات، تجارت، تجارت الکترونیک و… دارد .
4- گروه بازاریابان و موسسان
به گروه بازاریابان و موسسان بپیوندید
اعضا: 21،588 نفر
مالک: Josh Fechter
وضعیت عضویت: بسته شده است
موضوعات: کارآفرینی، بازاریابی، CRO، هک رشد
در زمان ایجاد این گروه، Josh Fechter انتظار چنین تعداد زیادی از اعضا را نداشت. هدف، معرفی مفهوم شنوایی تلفنی توسط بازاریابان و بنیانگذاران بود. در حال حاضر این گروه به مشهورترین بازارهای تبلیغاتی با کیفیت بالا تبدیل شده است. اعضای این گروه اغلب در ویدئوهای ویدئویی و پست های وبلاگ برجسته می شوند.
مدیران همه پست های کاربران را قبل از انتشار آنها بررسی میکنند. به همین منظور، وقتی محتوایی ارسال می شود، اعضا تمایل بیشتری دارند تا آنچه را که از قبل می دانند، بررسی کنند زیرا می دانند که ارزشمند خواهد بود.
Josh Fechter کیست
جاش یکی از بنیانگذاران رسانه BAMF است. پیشتر او رئیس رشد در شرکت های مختلف از جمله 22Social، UpOut و GrowthX بود. جاش به عنوان یکی از نویسندگان برجسته Quora در دو سال گذشته شناخته شده است، جاش مقالات زیادی و همچینین 4 کتاب در مورد بازاریابی نوشته است و یکی از محبوب ترین انجمن های بازاریابی در فیس بوک را تاسیس کرده است. او در زمان آزاد روانشناسی و تاثیر آن بر ایجاد، نوآوری رسانههای اجتماعی را مطالعه میکند.
5- گروه بازاریابی حل شده
به گروه بازاریابی حل شده بپیوندید
اعضا: 12،770 نفر
مالک: Kat Sullivan
وضعیت عضویت: بسته شده است
موضوعات: بازاریابی، رسانه های اجتماعی
Kat Sullivan این گروه را برای پشتیبانی و آموزش مالکان و تاجران کوچک ایجاد کردهاست. او این کار را بعد از اینکه متوجه شد گروههای زیادی وجود ندارند که مالک آنها فعال بوده و در آن مشارکت داشته باشند، بنابراین تصمیم گرفت تا این مشکل را با بازاریابی حل کند.
در این گروه بسیاری از رویدادهای ویژه وجود دارد، مانند موضوعاتی که برای حمایت از صاحبان کسب و کار سه بار در هفته پشتیبانی می شود. این یک گروه است که مردم ارتباط برقرار می کنند، حساب های رسانه های اجتماعی خود را رشد می دهند و روابط قوی با دیگر اعضای خود برقرار می کنند.
Katherine Sullivan کیست
کت سالیوان موسس بازاریابی حل شده است که بازاریابی آنلاین و آموزش رسانه های اجتماعی، دوره ها و منابع برای صاحبان کسب و کار را فراهم می کند. او با هزاران کارآفرین کار می کند و به استراتژی های بازاریابی آنها کمک می کند. کت همچنین در شرکت وارز، کارآفرین و یک رهبر در حال ظهور در فضای بازاریابی آنلاین، متخصص در رسانه های اجتماعی، برجسته شده است.
6- گروه SaaS Growth Hacks
به گروه SaaS Growth Hacks بپیوندید
اعضا: 9.327 نفر
مالک: Aaron Krall
وضعیت عضویت: بسته شده است
موضوعات: کارآفرینی، بازاریابی، CRO، هک رشد
Aaran این گروه را تاسیس کرد تا شکاف بازار را پر کند: فقدان یک جامعه با کیفیت برای موسسان SaaS در سراسر جهان. این مکانی است که آنها میتوانند با هم جمعشوند، بینش را به اشتراک بگذارند و به یکدیگر انگیزه دهند تا محصولات عالی بسازند و در کنار هم یک گروه فیس بوک بازاریابی محشر به وجود بیاورند. از هر کسی که مقیاس بندی دارد، رشد میکند یا شروع به کسب یک کسب و کار SaaSمیکند، برای پیوستن به این گروه استقبال میشود.
جامعه در اینجا شدیدا روشنفکر و مشتاق پاسخ به سوالات و کمک در حل مسائلاست. این غیر معمول نیست که بنیانگذاران شرکت های چند میلیون دلاری SaaS مانند Intercom و AdEspresso برای گفتگو درباره استراتژی های رشد در اینجا هستند. جلسات AMA و معاملات در محصولات مختلف به طور منظم در گروه رخ می دهد. کاربران جدید در برنامههای تبلیغاتی هفتگی که هر کسی میتواند معاملات خود را برای این گروه پست کند استقبال گرمی از خود میکنند.
Aaron Krall کیست
آرون کرال سخنران، استراتژیست تبدیل SaaS، داستان نویس و متخصص بازاریابی ویدیو است. او بنیانگذار گروه فیس بوک (SaaS Growth Hacks) است و به عنوان یک متخصص تبدیل فروش محصولات شرکت SaaS به شرکت ها کمک می کند تا کاربران آزمایشیمنقضی شده را از طریق nurturing مداوم ایمیل به مشتریان تبدیل کنند.
7- گروه بازاریابی محتوا PICASSO
به گروه بازاریابی محتوا PICASSO بپیوندید
اعضا: 7،164 نفر
مالک: Paul Clifford Bannister
وضعیت عضویت: بسته شده است
موضوعات: بازاریابی، محرک محتوا
این گروه بر کمک به اعضا، برای رشد کسبوکار خود با استفاده از تکنیکهای بازاریابی محتوی تمرکز میکند. اکثریت قریب به اتفاق اعضا بازاریابان، وبلاگ نویس، نویسنده ebook، podcasters و البته سازندگان فیلم هستند.
این گروه یک جامعه فعال است و اعضای گروه مشتاق هستند با پاسخ دادن به سوالات و حل چالش های بازاریابی محتوا به یکدیگر کمک کنند. مدیران گروه هر روز فیلم های “چگونگی پخشفیلم” را بطور روزانه ارسال می کنند و جلسات جلسات Q و A را هر هفته در محصولات، استراتژی ها و دوره ها اجرا می کنند.
Paul Clifford Bannister کیست
پل از سال ۱۹۹۳ تاکنون سه شرکت نرمافزاری را فروختهاست. در آخرین استارت آپ او نرم افزاری را می سازد تا به تجارت های کوچک کمک کند تا مخاطبان بتوانند بازاریابی خود را تسریع کنند، این شرکت تا اکنون 55 هزار مشتری در سراسر جهان دارد ، برنامه اصلی آن تبدیل محتوا از فرمی به فرم دیگر پادکست ها به پست های وبلاگ ، فیلم ها به کتاب های الکترونیکی و ….می باشد.
8- گروه بهینه سازی تبدیل، تجزیه و تحلیل و رشد
به گروه گروه بهینه سازی تبدیل، تجزیه و تحلیل و رشد بپیوندید
اعضا: 3،369 نفر
مالک: Peep Laja
وضعیت عضویت: عمومی
موضوعات: بازاریابی، CRO، هک رشد
Peep Laja ابتدا یک انجمن را آغاز کرد، اما این گروه فیس بوک بود که محبوبیت آن را به دست آورد. و توانست گروه فیس بوک بازاریابی موفق باشد ، اعضای گروه اغلب بحث ها را شروع می کنند، اما رهبران صنعت نیز در این گفتگو شرکت می کنند و نظراتشان را در مورد همه چیز مرتبط با CRO و مرتبط با رشد به اشتراک می گذارند.
مالکان به هیچکس اجازه نمیدهند که در گروه اسپم ارسال کنند. بنابراین، کاربران به یک جامعه پر جنب و جوش برای بازاریابان متمرکز CRO دسترسی دارند. این به این معنی است که کاربران می توانند پاسخ های متخصص به سوالات خود را سریع دریافت کنند! آنها همچنین در مورد تجزیه و تحلیل، رشد، مدیریت برچسب و غیره مشاوره می کنند.
Peep Laja کیست
Peep از استونی است اما اکنون در تگزاس زندگی می کند. او بنیانگذار موسسه ConversionXL و CXL است و معتقد به “بازاریابی مبتنی بر شواهد” است. او با ایجاد راهکارهای بازاریابی خود در زمینه مطالعات داده، تحلیل عمیق و بینش مشتری، اکنون به شرکت ها کمک می کند تا درآمدشان را افزایش دهند. یکی از اهداف او رشد جامعه بهینه سازی تبدیل به فیس بوک است و گروه فیس بوک بازاریابی او یکی از بهترین ها هست.
9- گروه محصولات SaaS و بازاریابی
به گروه محصولات SaaS و بازاریابی بپیوندید
اعضا: 2،051 نفر
مالک: Tomer Aharon
وضعیت عضویت: عمومی
موضوعات: بازاریابی، کارآفرینی، رسانههای اجتماعی
این گروه به بنیانگذاران و بازاریابان دیجیتال کمک میکند دانش ، ایدهها و رشد را به اشتراک بگذارند .
این گروه برای تمام بنیانگذاران در نظر دارد تا یک محصول را راهاندازی کنند . مالکان مقالههای هفتگی خود را از وبلاگ با توصیههایی برای ابزارها و توصیههای بازاریابی که به مبتدیان و بازاریابان پیشرفته کمک میکنند ، ارسال میکنند .
Tomer Aharon کیست
tomer Aharon یکی از بنیانگذاران بازاریابی دیجیتال Ecpm و Poptin با سابقه ده سال تجربه در زمینه بازاریابی دیجیتال و حوزه مدیریت پروژه است.
او یک متخصص ماهر و یک طرفدار عالی برای A / B تست SEO و بهینهسازی فعالیت PPC ، cro ، وهک کردن رشد است. tomer عاشق تست کردن ابزار تبلیغاتی جدید و تحلیل آخرین شرکتهای تازه تاسیس است. بسیاری از سایت های معروف کار او، از جمله Business2Community ، Crazyegg ، Huffington Post را نشان میدهند.
مهم نیست چه نوع جامعهای را انتخاب کنید که به آنها ملحق شوید، ارزش شما زمانی بیشتر می شود که به دنبال کسب علم بیشتر و کمک به هم نوع تان می روید ، ما سعی کردیم لیستی فشرده و کامل از گروه هایی که ممکن است برای شما و کسب و کارتان مهم باشد را فراهم کنیم اما ممکن است گروه هایی از رادار ما خارج شده باشند ، اگر گروه فیس بوکی می شناسید که باید به این لیست اضافه شود، برای پیشنهاد دادن گروه بازاریابی مورد علاقه خود در این نظرات تردید نکنید.