پیدا کردن کلمه کلیدی مرتبط LSI

۵ ابزار موثر در پیدا کردن کلمات کلیدی سایت برای افزایش بازدید
نام نویسنده : امیر اکبری 2621 بازدید تاریخ انتشار : 97/05/31 دسته : وردپرس
آنچه شما در صفحه اول خواندید : 5 راه آسان برای پیدا کردن کلمات کلیدی LSI :زمانی که شروع به نوشتن در وب سایت خود می کنید باید بدانید استراژی ساده نوشتن فایده ای نداره و باید استراژی خود را ارتقا بدهید و یاد بگیرید که چگونه کلمات کلیدی LSI را برای محتوای خود پیدا کنید. منظور از استراژی ساده در متن ...

5 راه آسان برای پیدا کردن کلمات کلیدی LSI :زمانی که شروع به نوشتن در وب سایت خود می کنید باید بدانید استراژی ساده نوشتن فایده ای نداره و باید استراژی خود را ارتقا بدهید و یاد بگیرید که چگونه کلمات کلیدی LSI را برای محتوای خود پیدا کنید.

منظور از استراژی ساده در متن بالا : نوشته ساده و روان برای خوانایی بهتر خواننده نیست اگه مقاله ای بنویسید ساده و روان باشد که بسیار هم عالیه ، منظور انتشار مطلب فاقد هیچ اصولی هست صرفا برای آپدیت و بروزرسانی شدن سایت !

LSI چیست؟

مخفف عبارت Latent Semantic Indexing ، یک زیر سیستم در الگوریتم که موتور جستجو را قادر می کند تا درک کامل تری از موضوع صفحات پیدا کند ، به طور مثال وقتی کلمه شیر را جستجو می کنید lsi به موتور های جستجو کمک می کند تا تفاوت کلمه شیر را در یک سایت مرتبط با حیوانات، نسبت به سایت مرتبط با لوازم سرویس بهداشتی یا صفحه مرتبط با لبنیات، تشخیص دهد

چگونه کلمه کلیدی مناسب پیدا کنیم

1- فقط روی مترادف تمرکز نکنید

همانطور که یاد می‌گیرید چطور کلمات کلیدی lsi را پیدا کنید، به خاطر داشته باشید که شما تنها دنبال کلمات مترادف هم نیستید! شما به دنبال عبارات و کلمات مرتبط هستید!
این طرز تفکر به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی lsi را برای محتوای خود شناسایی کنید.

هنگام تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، فقط روی مترادفها تمرکز نکنید. به دنبال شرایط / عبارات مرتبط باشید.

 

2-جستجوی عبارات مرتبط در گوگل

جستجوی گوگل خود یک ابزار بسیار عالی برای پیدا کردن کلمات مرتبط است

lsi در سئو

نتایج گوگل شبیه به ابزار کلمات کلیدی معنایی است چون به شما کمک می کنند تا پرس و جو های مربوطه را پیدا کرده و به شما نشان دهند که به چه شکل عبارات سرچ شده اند
شما همچنین می توانید عباراتی را که در هنگام تایپ کلمه کلیدی هدف در نوار جستجوی گوگل نمایش داده می شوند، مشاهده کنید.

3-استفاده از کلیدواژه گوگل پلنر

یک راه دیگر برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط استفاده ازGoogle’s Keyword Planner است کلمه کلیدی خود را وارد کنید و از جایگاه و سطح جستجو خبردار شوید

ابزار پیدا کردن بهترین کلید واژه ها برای سایت

4- استفاده از ابزار LSI Graph

LSI Graph ابزار رایگان کلمات کلیدی مرتبط است که برای کمک به شما آمده است. وارد سایت شوید کلید واژه مورد نظر خود را وارد کنید تا یک لیست طولانی از کلمات کلیدی مرتبط بالقوه ایجاد کنید.

ابزار پیدا کردن LSI

 

استفاده از ابزار Alexa’s Keyword Difficulty

هنگامی که شما یک لیست طولانی از کلمات کلیدی مرتبط دارید، ممکن است وسوسه استفاده از هر چه بیشتر در محتوا را داشته باشید. اما اگر محتوای شما واقعا با این اصطلاح منطبق نباشد، می تواند به مشکلات کلمات کلیدی منجر شود. بنابراین وقتی یک لیست طولانی از اصطلاحات مرتبط پیدا میکنید، سعی نکنید همه آنها را در یک صفحه از مطالب خود قرار دهید. سعی کنید یک استراژی بچینید که این کلمات و عبارات را در بین صفحات و بلاگتان پخش کنید تا نتیجه درست بگیرید 5-از ابزار دشواری کلید واژه الکسا استفاده کنید الکسا هم ابزاری برای پیدا کردن کلمه LSI دارد ، عبارت هدف خود را به وسیله ابزار Alexa’s Keyword Difficulty Tool وارد کنید تا یک گزارش از عبارات و کلمات مشابه ایجاد کنید.

آموزش کار با الکسا

این ابزار برای هر کلمه امتیاز محبوبیت و نمره می دهد حال شما هستید که باید تصمیم بگیرید کدام کلمه به کار شما می آید

بهبود استراژی محتوا یکی از راه هایی هست که شما را در سئو و محتوا نویسی یک پله بالا تر می برد ، از ابزارهای معرفی شده در این پست برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید و به طور طبیعی آن‌ها را در محتوای خود قرار دهید تا به صفحات شما کمک کند و در جستجو رتبه بگیرد.